fredag 5. september 2008

Dishclothalong - september

Jeg er med på dishclothalongen på Hobbyboden.

For september fikk vi tre mønster å velge i. Tok dem i den rekkefølgen de var listet opp, da jeg ikke klarte å bestemme meg.

Heart Dishcloth

Strikket i lysegul Tuva, gikk med 18 gram garn.Så det blir nok en liten gave til lillesøster på snart 7.

Ronille sin kjøkkenklut i to farger


Strikket i lysegul og lyseblå Tuva, gikk med 28 gram totalt, 18 gram lysegul som er hovedfarge og 10 gram lyseblå. Utrolig morsomt og effektfult mønster. Denne kommer det til å bli flere av i ulike fargekombinasjoner. Vil nok legge opp litt flere masker på evt. nye.

Kitchen Towel

Kjøkkenhåndklet er strikket av i underkant av 50 gram julerød Tuva. Har dessverre ikke rukket å finne noen knapp enda. Denne havner nok i julegavekurven.

Må skryte av jogusi som har funnet så fine mønstere til oss!

Alongen tjuvstartet i august, og da strikket vi Ronilles kjøkkenklut. Ble virkelig bitt av kopptuebasillen så det ble tre Ronillekluter i august. Da jeg ikke hadde blogg på tispunktet viser jeg frem augustklutene i denne tråden også.


I dag dumpet også de to bøkene jeg hadde bestilt ned i postkassen. Herligheten kom på til sammen 104 NOK!! :-)

Ingen kommentarer: