mandag 3. august 2009

To awards

Jeg har fått to awards! Kjempekoselig at det er noen som setter pris på bloggen min.

Fra Flittige hender har jeg fått denne Me to You awarden:



Flittige hender la igjen denne kommentaren sammen med awarden:
Jeg husker bloggen din så godt fra den tiden jeg begynte å blogge - mars 2009. Nå er det liv på bloggen din igjen og det gleder meg - du har slik en flott blogg og hyggelig tone -
Jeg liker bloggen din og vil gjerne gi deg en award - den ligger på bloggen min og venter på deg :0


Fra Heidis kreative sider har jeg også fått en award. Heidi er ei kjempekoslig dame som jeg møtte på Unni's sjarmtrollkurs i mars. Minne meg på at jeg må prøve å lage noen flere sjarmtroll snart.



Tusen takk, begge to! Anbefaler et besøk til Grethe og Heidi for de har også kjempefine blogger.

7 kommentarer:

hobbyvenn sa...

Så spennende med tur til USA. Min drøm er å vandre i alle lappestoff-butikkene der... Gratulerer med flotte awarder også.

mimouna sa...

Fine awarder, gratulerer!

chocolatehead sa...

Gratulerer med awards :)

Margrethe sa...

Innleggene dine fra USA gjør at jeg gleder meg enda mer! 17.08 går flyet, det er jammen ikke lenge til :) Gratulerer med awards!

Anlen sa...

Gratulerer med awarder!

Og det var litt av ei liste med ufo-ar... Det er nok berre å gå i gang! Lykke til:)

AnitaK sa...

Grattis med awarder! Måtte innom og sjekke om du blogget :) Strikker du eller er du fullt opp med planleggingenvår til Tanager??? Gleder meg så masse til å teffe deg på orntli'! Klem

AnitaK sa...

Juhuuuu, ikke akkurat stoooor aktivitet her hos deg nei :) Men bare kom igjen, lag noen tantebarn du, så kan jeg og de andre søstrene lage babyklær........ ha en super helg, så snakkes vi snart