fredag 1. januar 2010

Strikke-kalvakade 2009 mm.

Kroken er satt på døra for hobbyåret 2009 og det er på tide å oppsummere hva som ble FERDIGSTILT på håndarbeidsfronten. Det har også blitt produsert en god det WIPer (pågående prosjekter) og UFOer (uferdige prosjekter som har blitt liggende stille i kurven en stund).



1. Lace-Edged Women's Hat 2. Augusta pulsvarmere 3. Nøstebarnteppe 4. Nøstebarn undertrøye 5. Monai kopptue 6. Nøstebarn lue 7. Barnetopp med rundsal 8. Kort babybukse med vaffelsøm 9. Branching out scarf 10. Mosegrønn baby i rib 11. Nøstebarn omslagsjakke 12. Babylue fra Dale 13. Turkis baby i rib
14. Pulsvarmere alla Elisabeth 15. 16. 17. Nyfødt sett: lue, krage og sokker 18. Rødnissevotter 19. Aili's mittens 20. Fiona kjole/tunika 21. Multnomah sjal 22. og 23. To tovede engler 24 og 25. To tovede isskrapevotter

Er litt treg med å blogge de siste julekalendergavene *rødme*, men bedre sent enn aldri.



Tusen takk, Zelena! Du har truffet blink med alle gavene og tusen takk for de timene du har lagt ned i det tovede hjertet og sokkene. Det tovede julehjertet kommer til å være noe jeg tar fram hver eneste jul. Og sokkene er i bruk :-)

AnitaK er ei herlig dame fra Molde som jeg først ble kjent med via hobbyboden og bloggiland. Under Tananger-treffet i 09 traff vi hverandre i real life, og etter det har vi holdt kontakten.



AnitaK feirer et år med blogging, hundre innlegg og det o store strikkeåret 09 med en bloggcandy. Ta en tur innom bloggen hennes og se på bl.a den imponerende lueproduksjonen hennes i 2009, 77 luer!

23 kommentarer:

lise sa...

Du imponerer med produktivitet ved siden av studier, det må jeg jammen si. Og jeg føler meg beæret som får påpeke at 2009 ikke bare nærmer seg slutten, men faktisk var over før vi kunne skrive 1. januar. :-p Ah, det var deilig, jeg har hatt ferie i over en uke nå, vet du. ;-)

Gleder meg til neste-neste helg!

Baddie sa...

@ Lise:
Sånn går det når man lager et utkast og publiserer det flere dager etterpå.

Ble rot med datoen også, for måtte jo endre det til dagens, men så klarte jeg å skrive 01.01.01. Ble litt frustert over at innlegget plutselig forsvant helt, men etter et par minutter skjønte jeg hvor feilen lå.

Og jeg gleder meg også til den helga ja :-)

AnitaK sa...

Jepp, det er bra at det ikke bare er meg som surrer ser jeg... 2009 er faktisk ferdig og jammen har du surret med tallene på oppsummeringen din. Jaggu meg :) trodde tall var din greie jeg, men det ser da ut som du har mistet ett tall, og glemt av pulsvantene med blomster på... Tjihi, jeg pimper Baileys og gleder meg supermasse til nesteneste helg!!! Klemmer i fleng

Baddie sa...

*rødme* Skjønner ikke helt hvordan dere klarer å være så klare i hodet dagen derpå, og så sent på kvelden..tihi.

Er dessverre ikke så flink til å "revidere" innleggene mine før de legges ut. Dessuten var tallene litt for små for meg, er mest vant til millioner :-p Men nå er det rettet opp.

Heidi sa...

Så masse fint du har strikket i 2009! Ønsker deg et minst like kreativt år i 2010 :)

Margrethe sa...

Så mye fint du har laget! Jeg er lat og spør etter hvor mønsteret på den lilla barnetoppen med rundsal kommer fra. Jeg finner det vel om jeg leter, men det er verdifulle Julieminutter det er snakk om. Tihi.

PS! Nevada og Arizona skal også blogges. Snart... :)

Annelive sa...

Masse flott som er strikket i 2009, og ønsker deg et like kreativt år i år.

Hilsen
Annelive.

Merete sa...

Det var så hyggelig å treffe deg hos Dyveke i går Baddie. Håper du har hatt en fin togtur hjemover.

Elisabeth sa...

Synes du får strikket mye i en travel hverdag, og sånn sett har 2009 vært et bra strikkeår for deg. Da jeg studerte ble det max 1 plagg i måneden, noen ganger enda mindre. Men det kommer tider :)

Tutten sa...

Tusen takk for sist.Det var så koselig å treffe deg i RL.Tusen takk for rosende ord om bunaden:)Jeg kjenner at det er veldig kjekt i år (når jeg ser annonser om konfirmasjon) at jeg ikke trenger å bry meg om det.Det er to år til neste gang.Ha en strålende helg.

Dorthe sa...

Jøsse så mye du har laget:) Her er det mye fint:)

Mmmarianne sa...

Innom på en liten helgetitt, og for å takke for koselig kommentar i bloggen min :-)!

Mye fint laget i 2009! :-)

GOD helg til deg!

AnitaK sa...

Halloooooooooooooo... du synes vel ikke at det er på tide med ett nytt innlegg vel?????? Jaja, ønsker deg uansett ei riktig så flott påske, klemmer i fleng

Anonym sa...

Wow, det var mye! Fine ting var det også :)

MayM sa...

Her var det imponerende mye ferdig strikket av forslkjellig slag.
Veldig mye lekkert !

Tutten sa...

Så mye flott du har laget i 2009 :)Ønsker deg en riktig god helg.

Veronica sa...

Takk for at du deltar på give away hos meg!:)

AnitaK sa...

Jepp, her var det ikke mye nytt du ;) Jeg har en utfordring til deg i bloggen min, så nå har dui sjansen til ett pittelite innlegg :) Klemmer i fleng

Snertne sneller og små nøster sa...

Så mye fint du hadde laga i 2009
:-) Hyggelig at du ville bli med på giveawayen min :-D

Ha en flott dag, og klem fra Siv

Siri @ Strikk og tøys sa...

Oj, så mye flott! Imponerende!

Takk for at du vil være med på min give away, og fortsatt god sommer!

Hildes Scrappeunivers sa...

Så mye flott :)

Lykke til i konkurransene mine!

Klem

Kristin72 sa...

Hei, takk for at du vil være med på jule give awayen min :)

Bente sa...

hei :) takk for at deltar på konkurransen på bloggen :)Hyggelig med ny følger.