søndag 14. desember 2008

Dagene flyr i fra meg.....på flere fronter

Plutselig var det 15. desember, og jeg har ikke oppdatert bloggen siden 8. desember. Dagene går med til eksamenslesning. Har eksamen i forretningsjus, med et pensum på 2.000 sider *gulp* fredag 19. desember.

Hver dag koser jeg meg med julekalenderen min (håper jeg ikke surrer til hva jeg fikk hvilken dag...):

Luke 9 Et nøste Heilo - lys lilla - nok en ny garntype for meg. Har begynt på lommetøfler.

Luke 10 Nissemagnet

Luke 11 Et nøste Heilo - lys lilla

Luke 12 Et kit til å sy (for hånd tror jeg) hjerte, stjerne og kremmerhus. Prøver meg kanskje på dette i romjula

Luke 13 En kaffepose type "Cappuccino" og en sjokolade

Luke 14 Kulelys i bronsefarge


Jeg skulle gjerne lest enda mer til eksamen, ja skal jo lese de siste tre dagene selvfølgelig. Dessutten skulle jeg hatt et par dager til før jul på strikkefronten.

Følgende gaver er underveis (status):
Pulsvarmere til søsteren - må ta opp litt for de ble ikke like lange, deretter må de sys i sammen i siden
Fagstrikk nissejente og nissegutt til mormor Nissegutten mangler en hekte. Nissejenta mangler heklet kant på sjalet og votter.
Blåfjellgenser til lillebror - bolen er ferdig. Må strikke 2 ermer! Mamma monterer den hvis jeg er ferdig innen neste søndag.

Heldigvis er jeg så og si ferdig med de kjøpte julegavene. Mangler litt til pappa og til min kjære.

Ingen kommentarer: