søndag 28. desember 2008

Alongåret 2008

Jeg rydder opp litt i alonger, da et nytt år er på trappene. I den anledning kommer jeg med en liten oppsummering av resultatet av alongene.


Julekalenderalong
- her har jeg ikke kommet noe lenger...kalenderen er ferdig brodert, men mangler montering.

Slik ser den ut pr. tidspkt:

Satser på å få montert den før desember 2009!

Dishclothalong
August


September


Oktober - ingen av mønsterene falt i smak

November/Desember









Denne alongen hopper jeg av i 2009, da jeg ikke har brukt noen av klutene jeg har laget. Alle ble gitt bort til jul. Håper de faller i smak hos mottakerne.

Julekalendervenn
Her må jeg få se å få tatt bilde av pakke 15-24. Tusen takk til ACE for kjempefin kalender.

Julestrømpealong
Kom ikke i mål. Har ikke brodert noe særlig på den de siste månedene pga fokus på skole, men kommer til å sy videre i 2009.

Status:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man rekker ikke alt man vil bestandig nei, tror ikke sånne alonger er noe for meg....

Hjemmestrikkede oppvask-kluter er jo bare BEST! Du må ta dem i bruk selv!

Anonym sa...

Kremt, tja eg har vel ikkje heilt klart å fullføre Alongane i år eg heller... Men neste år skal eg prøve å la vær å melde meg på en einaste en...
Ønsker deg et flott godt nyttår :)
Ronille

Anonym sa...

Her var det mange fine kluter.jeg holder på med en nå.Det blir nok julepresang til neste jul.Ha en fin nyttårsaften i morgen.