søndag 5. april 2009

UFO-modus

Til glede for meg selv og min kjære (som synes kommoden i gangen er litt vel full av hobbyprosjekter), er jeg i ferdigstillelsesmodus for tiden.

Er som kjent veldig glad i å finne nye prosjekter, men ikke like flink til å fullføre dem. Verst av alt er montering.

Denne Nøstebarnlua begynte jeg på i fjor sommer. Da den kom opp fra UFO-haugen var den umontert og manglet snorer. Et par timer på palmesøndag var alt som skulle til for å sluttføre den.



Fakta:
Mønster: Nøstebarn babylue (gutt) #1904
Garn: New Zealand lambswool, mørk denim blå
Garnforbruk: 22 gram
Pinnenr: 3
Til hvem: Fremtidige arvinger

Undersøkelsen på sykehuset gikk bra. De fant ingenting galt, og magesmertene mine som kommer og går skyldes antakelig såkalt stresstarm. Så må slutte med å stresse....kommer aldri til å skje men...


GOD PÅSKE TIL ALLE SOM ER INNOM!!!

3 kommentarer:

AnitaK sa...

Synes du lager mye fint til dine fremtidige arvinger, lua var kjempesøt. Jeg er også i ferdigstille-ting-modus for tiden, håper det varer :) Ha ei riktig fin påske..

medina sa...

Supersøt lue. Ser ut til at det er god passform på disse luene fra nøstebarn. Ha en god Påske!

Linn sa...

flott lue, likte fargen godt! Tusen takk for besoeket i bloggen, og saa maa du ikke stresse mere da! pass paa deg selv. Forresten, monteringen paa teppet mitt er ikke saa dum, jeg tar det etterhvert ser du!