søndag 1. februar 2009

Min første award

Jeg har fått min første award. *hoppende glad* Sommertids Bloggerier har gitt meg awarden; Kreativ blogger award. Tusen takk! Det er motiverende og inspirerende å få en slik award.



Reglane er som følgende:
1.Vinneren kan kopiere denne logoen til hans/hennes side
2.Lag en link til han/henne du fikk linken fra
3.Nominer minst 7 blogger
4.lag link til disse bloggene på bloggen din
5.Legg igjen beskjed på bloggen til de nominerte

Da det er veldig mange som har fått denne awarden rundt omkring nominerer jeg kun en bloggere som jeg synes fortjener det:

Mirrevirre er ei kreativ jente som er bittelitt yngre enn meg (tror jeg). Synes det er koslig at det er noen andre på min aldre som har strikking som hobby (er ikke mange i min vennekrets som har det). Stikk innom bloggen hennes å se på alt det fine hun strikker og hekler.

1 kommentar:

MirreVirre sa...

Tusen takk! Har vært litt treg med å svare, men ble veldig glad! Er litt yngre enn deg ja, men det er ikke mye =) Tihi