tirsdag 10. mars 2009

Musikk award fra Isabell

Jeg har fått en musikkaward fra Isabell's scrapperier og andre ting. Tusen takk.



Med awarden følger det 5 spørsmål som skal besvares:
1.Tidenes Norske låt
2.Den beste fest låt
3. Din fineste rolige låt
4. 80 tall`s sang
5. Nevn en sang og hvorfor

Baddie's svar:
1. Splitter pine - DumDumBoys
2. Jump - Van Halen
3. Bed of roses - Bon Jovi
4. Å det er så mange, jeg elsker 80-talls musikk. Klarer ikke å velge en låt...
5. Heaven med Bryan Adams, dette er kjærlighetssangen til meg og samboeren min. Elsker deg, Stian min.

Awarden sender jeg videre til følgende bloggere:
Ruth@
Amylin
Irenesols roterom
Mirrevirre
Frøken Ijs lille boble
Charlene's verden

Er nysjerrig på hva slags musikksmak dere har jenter!

4 kommentarer:

Charlene sa...

Tusen takk for den :D

Sommertid sa...

Gratulerer med musikk award. Det er alltid spennende med musikk og hvor forskjellige musikksmaken kan være hos folk. Artig utfordring det der. Ha en forts fin tirsdag.

Sommertid sa...

Hei og takk for kommentar. Ja nå har jeg nettopp skifta musikk på spilleren, den her er det Lisa Gerrard og Hans Zimmer som står for..den er fra filmen Gladiator..en film som kan være litt hard for sarte sjeler kanskje..derfor litt rart med den her fine sangen. Fant en url på youtube som du kan se/høre på
http://www.youtube.com/watch?v=YCw9zo0CAZU

amylin sa...

Tusen takk skal du ha.