fredag 6. mars 2009

Skal på Unni's sjarmtrollkurs på søndag

Jippi endelig helg. Denne uke har vært hard, for har begynt på skolen 08:00 hver dag, og det betyr at B-mennesket med stor B har måttet stå opp 06:00 hver dag. Heldigvis har jeg noe å se frem til, for jeg skal på sjarmtrollkurs i Oslo, med Unni på søndag.

Kursholder Unni Myrset gav i fjor høst ut boken Unnis sjarmtroll.


I løpet av det fem timer lange kurset med Unni på søndag, skal vi lage hvert vårt sjarmtroll eller sjarmnisse. Resultatet vil selvfølgelig bli dokumentert her på bloggen.

4 kommentarer:

MirreVirre sa...

Oi, det blir spennende med kurs da! De sjarmtrollene er så søte! Gleder meg til å se resultatet!
Ha en fin helg!

Irene sa...

Strykemerker.... jeg kjøpte noen her: https://www.laughinglizards.com/ , de kom utrolig fort i posten! - og så kjøpte jeg noen her: http://www.1ferretstreasures.com/servlet/StoreFront
Men spesielt de traktorene var sinnsykt vanskelige å sy på, fordi de er ganske tykke. Jeg strøk på alle merkene først, for å få dem til å sitte litt , men turde ikke holde strykejernet over alt for lenge heller.

Unknown sa...

Hei det er noe til deg i bloggen min...

LivM sa...

Det høres utrolig morsomt ut. Skulle gjerne deltatt der, men jeg har ti tommeltotter når det gjelder forming! Jeg får holde meg til strikkepinnene.