onsdag 8. april 2009

Manne (bestyrerinnen på Hobbyboden) inviterer til bloggparty

Manne som eier og drifter hobbyboden inviterer til bloggparty i påsken.



Reglene er som følger:
- gå inn på bloggen til Manne og hent en invitasjon, legg inn invitasjonen på bloggen din og link til bloggen til Manne.
- i løpet av påsken skal du ha tatt bilde av noe godteri, noe drikke, noe hobby og noe du forbinder med påsken. Du velger selv om du vil ta alt i et bilde eller spre det utover flere bilder og dager.
- link helst til andre som deltar på påskeparty når du oppdager bloggen deres.
- er du innom en annen som deltar må du legge igjen en kommentar.
- partyet starter Skjærtorsdag og varer til og med mandag 13.april.


Jeg vil helt klart delta på denne happeningen, så det vil komme innlegg om dette i perioden bloggpartyet varer.

Bli med du også da vel, så kommer jeg kanskje på påskebesøk til bloggen din.

5 kommentarer:

Bitt@mi sa...

På samme fest? Så koselig:-) Gleder meg til å se alle bilder som kommer etterhvert.
Koselig at du la meg til som venn på Ravelry:-) Kikker ofte innom der, men er lat til å oppdatere med bilder der.
Ha ei fin påske videre!

sjante sa...

Heisan, på påske party treffer man mange nye. Første gang innom. Koselig:-)
påske party klem

Stubbetufsa sa...

Hei! Her er jeg, skal være med, vet du!

LeneN sa...

Påskeparty er gøy, flott blogg du har. Forsatt god påske til deg. Hilsen LeneN

Unknown sa...

Koselig med påskeparty, flott blogg.