mandag 17. november 2008

Utfordring

Denne fant jeg på bloggen til Renates Roteloft. Tenkte at dette var greit bloggfyll, siden jeg ikke har noe særlig å oppdatere bloggen med for tiden, da studiene står i høysetet. Skal levere en stor oppgave på fredag, så satser på et håndarbeidsinnlegg til helgen.


5 ting jeg liker:

Samboeren min, venner, familie, katter, strikking
5 ting jeg ikke liker:
Å ikke ha 100% kontroll (er kontrollfrik), urettferdighet, rasisme, å vaske gulv, blodpudding.
Favoritt mat og drikke: Taco med masse godt tilbehør
Favoritt musikk:
Bon Jovi, Bryan Adams, Coldplay, Keane
5 jeg vil vite mer om:
USA, middelalderen, strikkekunsten, kommunikasjonsteknikk og ???
4 jobber jeg har hatt
Solgt juletrær, solgt jordbær, sittet på sentralbordet i en bank og jobber for tiden som revisor
4 filmer jeg kan se om igjen.
Er ikke så mange jeg føler for å se om igjen, men Dirty Dancing ser jeg igjen og igjen.
4 steder jeg har bodd.
Hokksund (i et hus på gården til mormor 0-5 år), Hokksund (fra jeg var 5 år, der mamma & pappa fortsatt bor), Bø i Telemark (studerte) og Hokksund (mitt og sambisens hjem)
4 TV show jeg liker
Prison Break, Grey's Anatomy, Koneklubben og Lost
4 plasser jeg har vært på ferie
St. Jullians på Malta, Faro i Portugal, Sousse i Tunisia og Manchester i England
4 websider jeg besøker daglig
Gmail, jobbmail, VG og hobbyboden
4 steder jeg heller ville vært nå
I en egen bobble hvor tiden sto stille, et sted hvor det var ordentlig sommer, i USA eller Australia.

Så ønsker jeg at de som vil kan ta med seg utfordringen så jeg kan få lese om andre:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så morsomt - skulle visst at du bodde i "padleløypa" vår på fredag - ganske kaldt da, det la set et fint glasert islag på kajakkene ;-) Men herlig herlig!
Neste gang får du komme ut og vifte med strikkepinner og div så jeg kjenner deg igjen ;-)
Forresten; hvordan kan jeg "ta med meg" utfordringa di ? ;-)